Nigarhacizade Arkadaşlar, boğaz ağrım olduğu için antibiyotik ve boğaz spreyi kullanıyorum dünden beri. Dün hiç emzirmedim, ama sağıyorum sütümü göğsüm açıyor toplandığı için. İlaç süte geçiyor değilmi naapmam lazım