Merveymen50 6+5 günlüğüm Kızlar 6*3 te gittiğimde kesede bebek görüldü kalp duyulmadı 2 gün sonra yine gittim yine duymadık pzt gel dedi altan bakarız dedii
Ozlemsarap Merveymen50 7+3 vajinal muayene ile kalp atışını duyduk karından çok daha gec duyuluyormuş 5. Haftada ilk kontrolumde keseyi görmüştük kalbini yeni duyduk
minikkelebegimmmmmm Merveymen50 6+3 te karından keseyi bile göremedik ve doktor alttan bakalım dedi.o korkuyla kabul ettim ve kalp atışına kadar duyduk.karından kalp atışı duymam 7. haftanın sonunu buldu.merak etmeyin karından zor görülüyor.alttan muaynede içiniz rahat eder
Anneoluyorummmm @Merveymen50 benim 5+3 de duyulmuştu ama burda okuyorum 9. Haftaya kadar bile duyan varmıs. İnsallah duyarsıniz
NurGulmek Benim7+4te duyulmadı 10 gün sonra geldi. Bekleyin. Geç döllenme filan olmuştur. Sorun olmayacaksa kesin duymak için daha geç gidin.
Merveymen50 minikkelebegimmmmmm ay teşekkür ederim altan bakmayada krkuyorum ilk gebeliğim öyle düştüydü