Ben de riskli gebelik sebebiyle 16-24. Haftalar arası ücretsiz izin kullandım hocam. 24-32 arası Covid-19 izni dünden beri de 32. Hafta doğum iznimizi kullanıyorum. Riskli gebelik sebebiyle o kadar korktum ki başta şimdi bu haftaları gördüğüm için mutluyum, galiba okulu özlemedim. Eylülde dönmeyi normalleşmeyi umuyorum inşaallah. 🤗🤗