Cimbomlu190553 Bugün hastaneye gidicem 4+1 im. Geçen sene düşük yaptim bu sefer korkuyorum. Hiç muayene olmadım henüz. Bugün olucam kesesi 4. Haftada görünen varmı
NehirinAnnesiii Cimbomlu190553 Karından gorememislerdi vajinal ultrasonla görmüştüm keseyi canım 4+5 te
Mrvsmt2502 Cimbomlu190553 gözükmez canım büyük ihitmal sata göre 4 haftalıksa döllenmeye gçre 2 haftalık falandır
Sevdaerkose Cimbomlu190553 bende 5 ay önce düşük yaptım şuan 8+4 oldum 6 hastalıkken kese gözüktü 7+5 de kalp atışımız duyuldu
Cimbomlu190553 NehirinAnnesiii Büyüklüğü nasıldı peki kesenin . Benim ki de görünür mü küçük de olsa. Daha önce düşük yaptım korkuyorum
Zuhalsebu Habus beta hcg 24 ocak sabahı 8552 çıkmış 25inde akşam üzeri de ilk kontrolümü oldum ve gördük (sat göre 5+4 doktor 4+6 dedi o gün)