Betus93 Kizlar biz doktor muyuz demeyin hemen. Erken dogum riskim var. Hergun acile gitmekten biktim zaten. Bobrek ameliyati oldum bes gun once. Onca sikintim var. Ailemin yanindayim onlar surekli acile goturup duruyor. Ama aciller de tatilde bise yok deyip bakmadan yolluyorlar. Bebegim bugun asiri kasiliyor. Surekli bir yerde toplaniyor ve kasiliyor. Ameliyatliyim diyede asiri canimi yakiyor. Baya oldu bu hali. İlk kez yasiyorum. Onemsencek biseyse doktora gideyim. Ne oldugunu bilmedigim icin ilk size sormak istedim. İllaki tecrubeli vardir
Baharun2 Betus93 canım normaldir hepimizde oluyo soda iç canım rahatlatıyor biraz ama kızılay ya da sarıkız fln var ya onlardan olsa daha iyi olur 🤗