19 haftalıkken covid oldum, şuan 25+6 yım, hala iğneye devam, doktorum doğuma kadar doğumdan sonra da +10 gün daha dedi. Sırf covid nedeniyle oksapara başladıysanız siz ne zaman kestiniz? Veya keseceksiniz? Doktor her ihtimale karşı gibi konuşuyor tamam muhtemelen öyledir de, bazısı 10 gün kullanıp 1 ay kullanıp da bırakıyor mesela. Benim suçum ne😂😂 gerçekten çok acıyo, yakıyo gıcık oluyorum bu iğneye