Sevdapl Canım ben kendim de hemşireyim zaten emin ol topluluğa göre kullanıp kullanmamaya karar verecek olsam buraya yazmam ben sadece hangi şartlarda veriyorlar onu merakımdan sordum ve evet kullanmak istersem doktor onayı olmadan da kullanırım…Ki aile hekimine danışmak yerine kendi kadın doğum doktoruma danıştım yazdım farkındaysannnn!