Fatma_nur17 benim bebeğim 25 günlük canım hastaneden taburcu olur olmaz aldırmıştım bu seti 1 haftalıktan beri kullanıyorum . Önce bebeği başı yerden 45 derece olacak şekilde bir elinizle enseden destekli tutun. Sağ burun deliğine damlatıyorsanız başı sola çevirin , sola damlatırsan baş sağa çevrilecek tam tersi olcak yani. 15-20 damla yaklaşık (ben saymıyorum, serum fizyolojiğin yarısını bir burun deliğine // kalan yarısını da diğerine ) damlatıyorum . Sonra 5 saniye kadar bekliyorum o sırada bebek öksürebilir hapşırabilir kızarabilir genzine kaçar bunlar normal korkmayın. 5 saniye bekletip otribebe ile çekiyorum.
Bu işlemi tek kişi yaptığım için sırayla önce sağ buruna damlatıp bekleyip çekiyorum. Sonra sol buruna damlatıp bekletip çekiyorum. Aynı anda 2 burunu temizlemek zor oluyor , denedim tek kişi olduğum için zorlandım bebek açısından da konforlu olmadı
O yüzden sırayla tek tek yapıyorum.