Sevi_l şuan bnde covitim sadece doktorunuzla. İletişim kurun en güzeli sizi bilgilendirmek amacıyla diyorum çünkü hiç bir ilaç verilmiyo ben sadece ballı su ılık içiyorum öksürük için birde bogaz pastili önerdi doktor çok ferahlatıyor rabbim hepimizi bebeklerimizi sevdiklerimizi korusun şu illet hastalıktan