Matmazell34 Merhaba. Bu merhemi bazen kullanıyorum ama antibiotik içeriyormuş. Doktora da uzun zamandır gidemedim. Bilen var mı? Kullanmamalı mıyım?😕
aysenurtc Matmazell34 topikal krem/ merhemlerin gebelik kategorisi D ‘dir yani gebeler üzerinde yapılan herhangi bir çalışma mevcut değil demek oluyor