Mirzanin_annesi2018 Kızlar çok çok ağır geçiyor hamilelik hiç hâlim yok hep uyumak istiyorum 10 haftaligiz iki hafta sonra ikili tarama testi var ondanda korkuyorum inşallah herseyimizenormal cikar çevrem okadar korkuttuki ikiz dediğim günden beri bana destek olurmusnz kaç haftaliknz testler nasıl oluyo ve cinsiyetleri kaç haftada ogrendinz ikizlerin
TazeAnne06 Mirzanin_annesi2018 14 haftalığız çok şükür herşey yolunda gidiyor ben çalışıyorum bulantılarım dışında iyiyim ikili tarama iyi çıktı etrafında ne söylüyolarsa aldırma
charlottececi Mirzanin_annesi2018 ikili taramanin usg sini yaptirdik biz. Fetal DNA testi yaptıracağımız icin kan vermedik. O da iyi cikti sukur. Sknra uclu de yapti doktorum kan da verdik. Uclu testte cinsiyetleri ogrendik. Cift yumurta 2 erkek ☺️ En son 15+3 te gittim iste suan 17+5 olduk. İyi gidiyor cok sukur. İlk gebeligim dogal yollardan ikizlere hamile kaldim. Baslarda cok endiseliydim ama kabullendik sanirim 😁 ikili ve fetal dna sonuclarindan sonra hazırlık yapmaya basladik. Bebek arabasi anne yani yatagi (bunlari 2. El aldim tertemiz bulup) premature kiyafetler bebek bezi ana kucagi surekli bir seyler aliyorum bu ara 😁 size de hayirli olsun ☺️
Anisalenamom Mirzanin_annesi2018 Bende 10.haftadayım 2 hafta sonra gideceğim doktora detaylı bakacak benim bulantım vs hepsi geçti çok şükür iyiyim inşallah senin de geçer 🤲
Halide_70 İkili taramadan korkmayın, ikizlerde güvenilirliği az deniyor ama ben yaptırdım. Uyku haliniz ise çok normal. Cinsiyetleri kesin olarak 16. Haftada kontrole gittiğimde belli oldu. Sağlıkla kucağımıza alalım inşaallah yavrularımızı. 🤗🤗🍼🍼