dilara0605 Esracumaliii ben bayılcam artık öncedende böyleydim gebelikte beter oldum sıcak tutarsam kendimi biraz rahatlayabiliyorum başka türlü ölüyorum
Esracumaliii dilara0605 ben 6+5 deyim uyuyamıyorum resmen bacak egzersizleri yaptım zar zor biraz öyle rahatladım ama zaten kabızlık var hazımsızlık var birde bu gaz sorunu beni mahvetti ne yapacam bilmiyorum