Kubrailkan 24 saat içinde hiç etmezse doktora görünün sessiz sakin bir ortamda çikolata yedikten sonra nereye doğru yattığınizda daha iyi hissediyorsanız öyle yatin yine🙏😌 ama stres olmadan sakince bekleyin stresi de hissediyorlar 🥰💕