Tam başlık açıyordum denk geldim. 9 haftalıkken kovid oldum hala karantinadatım ama iki aşı olmama rağmen berbat günler geçirdim. Ölmek istedim acıdan kıvrandım durdum, canım çok acıyordu kemiklerim etim lime lime sanki. Burun ve geniz akıntısı 3 rulo tuvalet kağıdı bitirdim burnumu temizleyim derken. Koku ve tat sıfır hala yok. Ağzımın içindeki iğrenç tat hissini anlatamıyorum bile. Bebeğim ne dueımda bilmiyorum parol dışında ilaç içmedim, kussam da sürekli meyve sebze yedim folik asidi ihmal etmedim. Bugun daha iyiyim sadece koku ve tat yok ama ağrım yok çok şükür. Zor zamanlar rabbim geçirene yardım etsin.