Halime0638 Sedaaaa2 yok canım ya benim bebegim erken döndü bas aşağı doğum pozisyonunda kaldi 2 bucuk ay boyunca 32 haftamda herkesin bebegi dogum pozisyonu alırken benim kızım dogum pozisyonundan cikti makata döndü 32 den beri makatta 37 haftalığım şuan seninki nasıldı
Yesim Aysu123cicek memnun kaldınız mı numune hastanesi mi bide bende ikinci bebeğim mecbur sezeryan olcam
Aysu123cicek Yesim ilk gebeliyimde evet cok memnun kaldim Levent beydi jkinci hatir cunki kaba saba bir doktordum ama insallah bu sezeryanda Ayhan, beye olicam cok iui doktor elide hafi diyorlar zaten hep ona godiyorum kontola ikinci sezeryani sorma berbetdi😔
Halime0638 Sedaaaa2 neden gata bile dedin canim ben nasil bı hastane orası bilmiyorum hiç gitmedim yani neden orasi veriyorsa sehir hastanesi de verir
Sedaaaa2 Halime0638 gata da şehir hastanesi gibi bi hastane sanmam rıske atmazlar hanı dönmüş olsa beklerler ama donmemıs cocugu bekletmek sacma
Yesim Aysu123cicek sürekli gittiğin doktor sezeryan ediyor dimi bide refakatçi eşim kalabilir mi ben kimseyi istemiyorum da annem de oğluma bakıcak erkek almıyorlar diye duydum
Aysu123cicek Yesim malesed erkek almiyorla evet surektli gidiyon doktor ediyor sezeryani aslinda benim ikinci sezeryanimida ayhan bey yapacakdi ama bebeyin kalp atisi zayifladigi icin acil aldilar keske almasaydilar
Yesim Aysu123cicek 12. Hafta ama ben susehrine gidiyorum suanlık numune bana 2 saat uzak son haftalarda giderim diyorum numuneye