Mihrimahinannesi Kızlar kollarım ve bacaklarımda inanılmaz ağrı var sabaha kadar geçmedi kıvrandım resmen. Ağrı kesici parol yutsam mı bilemedim. Ya sancı belirtisi ise bişey olur mu parol içsem
Aycaaa571 Mihrimahinannesi canım kasık tarafında veya belinden tarafta ağrı varsa doğum ağrısıdır ama doğum ağrısı öyle böyle olmaz düzenli aralıklarla olur. İçebilirsin bir sıkıntı olmaz
Mihrimahinannesi Aycaaa571 ara ara kasıklarıma geliyor ama sık değil bebek baskı yapıyor ondan diye düşünüyorum bende