Ozde123 Kızlar çok fena boğaz yanmam var boğazda değil tam gırtlak sanki cayır cayır yanıyor kusmaya çalışıyorum yok ekmek yedim yok su içtim yok geçmiyor ne iyi gelir bilen var mı şöyle tarif edim acı acı kusarsınız da boğazınız yanar ya öyle bir yanma
Bsranurrr Ozde123 benimde genellikle ve sıklıkla olan sorunlarımdan biri cankm aynenn tarif ettiğin gibi oluyor beni gaviscon şurupp ve lansor la idare ediyorum böyle durumlarda istifar ettikten sonra olduysa eğer çok Bi şey geçirmiyor çünkü mide asiti yukarı çıkıyor sürekli yakıyor yemeniz dikkat edin mandalina portakal da cok asit yapıyor az ve sık sık yedigimizde sorun azda olsa ortadan kalkıyor çok geçmiş olsun…
Mrymbrk__ Ozde123 bende çok yaşadım ya mide yanması boağazımda sanki alevler vardı soğuk süt ,ceviz çok iyi geliyordu ve gün içinde fazla başınızı eğmemeye dikkat edin ben süpürge çektiğim gün eve özellikle gece yanmadan sabaha kadar acı çekiyprdum
Yagmurgebis Mide yanması oluyor sanırım bendede vardı gecenlerde basın yukarda sola doğru yat iyi gelecektir