AvBurcu Kızlar 12. Haftamın içindeyim iki gündür sanki yumurtalıklarım ağrıyor. Normalde üşüttüğümüzde bu şekilde ağrı olur ya işte onun gibi bi ağrı. Adet ağrısı şeklinde değil de işte tam anlatamıyorum sanırım. Ctsiye randevu aldım fakat biraz tedirgin oldum. Bu şekilde ağrı yaşayanınız var mı
Pirayeee AvBurcu muhtemelen soğuk almışsındır o yüzden ağrın olur. Klimalı ortamda bulunma bikaç saat kendine gelirsin
Ozge1008 AvBurcu Aynı şekilde bende de var bende 12 haftalık hamileyim. Ara ara gaz sancısı gibi keskin bir sancı giriyor çok kısa süreli.
AvBurcu Pirayeee umarım klimadandır. Aklıma bir sürü şey takılıyor. Diyorum acaba bebek çok mu aşağıda, bişeyler ters mi gidiyor. Ağrım öyle dayanılmayacak gibi falan değil fakat hissediyorum
AvBurcu Ozge1008 gaz sancısı kısa süreli oluyordu bir şekilde son buluyordu ama devamlı olan bi ağrı bilmiyorum neden oluyor. Umarım bi sıkıntımız yoktur🙏