Bsrak ben de philips avent tercih ettim, biberon en küçüğü sanırım yenidoğan diye geçiyor, ilk etapta ihtiyacımız olmazsa sonrasında ağız kısmını değiştirip biberonu kullanabileyim diye plastik olanını aldım. Bebeklerin cam olanı tutabilmesi falan zor oluyormuş diye duymuştum