Rabiamsf bazen bebek o pozisyona girmiyor sanırım . Ben özele gidiyorum. Bazıları 11-16 hafta arası bile söylüyor. Ama bizm bebek ya bacaklarını kapatıp duruyordu ya uyuyordu uyandıramıyorduk ya da çok hareketliydik. Şuan 16+3 teyiz tesadüfen bacakları açık poposunu karnıma dayamıştı öyle öğrendik. Yoksa 20. Haftaya kalıcaktı. Ben de çok merak etmemiştim açıkcası sağlıklı olsun diye dua ederim hep. İnşallah sende yakında öğreniceksin kuzum, detaylı da çıkıyormuş çünkü.