zeynepkk Kızlar selam adetimin gecikmesiyle bugün gebelik testi yaptım ve pozitif çıktı. Hemen hastaneye gidip kan verdim ve Hcg 417.7 çıktı 🤗 Çok çok şaşkınım nasıl tepki vericem bilmiyorum 🤷🏻♀️
Sumeyye12012 zeynepkk yaaa ne güzel maşallah noluror bana da dua et şu günün hürmetine hayırlı sağlıklı bir evladım olsun benimde
guly1 zeynepkk ne güzel mübarek bir günde öğrenmişsiniz gözünüz aydın rabbim daim etsin kucağınıza sağlıkla almanızı nasip etsin😍🤲🏽