Mrvklc-3008 canım bununla alakalı yeni doktordan geldim dün testim çıktı . Bugün sonuç için gittim igg pozitif IgM negatif idi. Doktorum bu çok iyi birşey dedi. Sen en az 1 yıl önce bu hastalığı geçirmiş son vücudun buna bağışıklık göstermiş dedi. Korkma bebekte hicbirsey olmaz dedi. Eğer IgM pozitif olsa idi o zaman farklı test yapacaktık dedi. Korkma cnm. Sağlık ocağındaki doktor acil kadın doğuma göster çabuk diyince korktum. Bu Doktorlar felaket tellalı olmuşlar. Hatta sağlık ocağındaki doktora da not yazdı. Korkulacak hiçbir şey yok diye.