Kızlar bu 2.sezaryenim ama ilkinde asla böyle sancım olmamıştı. Sadece narkozun etkisiyle baş ağrım olmuştu hemen ayaklanmıştım. Bu kez çok zor geçiriyorum zor kalkıyorum ameliyat yerimde çok sancım var 😞😞 ne yapmam gerekiyor ne zaman geçer böyle sancı çeken oldu mu