zeynepp1 doldurduğumuz ay bitmiş oluyor, yani 6. ayı bitirdiniz artık 7 aylıksınız. İçinde bulunduğumuz ayı söylüyoruz, yorumlarda 6′ya yeni girdin diyenler olmuş eğer böyle hesaplanırsa hiç 9 aylık diyemeyiz 8 bitince doğmuş olur. Ben de 24 haftalığım ve 6 aylık diyorum çünkü 6 aylık. Siz artık 7 aylık diyebilirsiniz. 🥰