Esenasel o zaman sıkıntı yoktur normal kaşıntıdır sizin, olurda kaşıntınız iyice artarsa belirtirsiniz. El avuç içi ayak altı özellikle kaşınan yerler komple tüm vücutta da şiddetli kaşıntılar olabiliyor. Şiddeti artmadıkça korkmayın benim yengem de normal kaşınırdı göbeği özellikle o da çarparken kaşıntı oluyor zaten