Hafsamina Benimde öyle çok bi kanamam olmamıştı 3 4 haftalıkken kese göründü adet gününde az bi kanamam oldu hemen doktora gittim iğne vurdu herşey normal üstüne görüyorsun denildi iki gün sonra tekrar gittim kontrol için değerlerde iyiydi kese yeri de ama eve geldikten yarım saat sonra birden düşük yaptım nasıl oldu neden oldu anlamadık o yüzden nasip inş senin bebegin sana tutunur kötü şeyler getirme aklına 🙏