PrensesiimmM evet öyle bir post açtım ve o gün açtığım ayrı bir post daha vardı kendi sağlığımla alakalı , doktora gittiğim de şeker konusunu başka anladım eve geldiğim de post açtım salı günü gittiğim de ise daha detaylı konuşma fırsatım oldu tamamen yanlış anladığım ve o gün ki yaşadığım kötü olaydan sonra 🙏🏻 Açtığım posta aşırı bir tepki ile şeker postu açmadım şurdan bakarsan anlamadığım İçin bebek olduğunu söylemişim şekerin🙏🏻 Kendim için yazdım toplumu katmadım fikrimi söyledim , sizin beni tamamen biler gibi konuşmanız şaşırtıcı sorun değil şuan anlaşıldığımı düşünüyorum 🙏🏻