atikilknur99 Hamilelikte idrar yolu enfeksiyonu geçiren varmı nasıl atlattiniz doktor size ne ilaç verdi
Ipekkarakus0 atikilknur99 18 haftalığım 3 kere geçirdim hem antibiyotik hemde tek kullanımlık toz ilaçlarla atlatmaya çalıştım en son tahlilim de enfekaiyon çıkmadı çok şükür
Sinoooom atikilknur99 geçirdim doktor suya atılan bir şey vermişti sanırım sadece bir gecelik içmiştim hemen geçti
Deniz-Demirin-Annesi atikilknur99 monural üromisin ya da üroday şase tek kullanımlık canım doktoruna söylersen yazar mutlaka doktor kontrolünde kullan çok iyi geliyor
Sevvaldogan atikilknur99 genel olarak hamilelikte enfeksiyon tekrarlıyor daha önceden de olduysa enfeksiyon devam ediyor ben 2 kez oldum suda eritme ilaç verdi bir gece kullandım fakat bol su içmelisiniz tekrarlıyor sonrasında
atikilknur99 Sinoooom banada doktor ondan verdi bide piyelosetyl tablett verdi mide bulantısı yapıyor cok
atikilknur99 Deniz-Demirin-Annesi monurol verdi bana da doktor bide piyelosety verdi tablet oda mide bulantısı yapıyor
Babyco atikilknur99 valla bıktım 8+4 üm. 3 haftadır tedavi görüyorum . Önce toz içtim geçmedi. 5 gündür antibiyotik kullandım tam tersi çoğaldı . Yeni antibiyotik verdi başka şehre doktora gidicem