ElfErk Bende kızımın adına lise yıllarında okuduğum bir kitaptan sonra karar vermiştim ki eşimle daha sevgiliyken dedim Allah izin verirde kızımız olursa ismi “Eylül” olacak diye 😍 Bin şükür kızımız oldu ismi “Eylül” 6 yaşında 🙏🏻
Oğlumuzun ismini de, Foçada deniz kenarında yürürken, bir anne oğluna seslendi “Ateş” eşim döndü ve oğlumuz olursa ismi “Ateş” olsun dedi 😍
Bin şükür oğlum 6 aylık ve ismi “Eymen Ateş”
Eymen’i de Eylül’e uysun diye ben koydum 🤭