Vesezemeo İnşallah hepimizin güzel doğumları olur🙏🏻 Ben devlet hastanesine gidiyorum doktorumdan memnunum ama doğumumu ebeler yaptıracak devlette öyle oluyor. Tabi gittiğim hastanenin ebeleri baya iyi son raddeye kadar normal doğumu öneriyor doktorum. Sezaryene sorun olmadığı sürece almıyormuş. 38.haftada çatı muayenesi yapacak. Bende evde doğumu kolaylaştıran egzersizleri yapmaya çalışıyorum 😀 dediklerini de uygulayacağım çok teşekkür ederim ☺️