Asssrl Kızlar sizce kız bebekmi çabuk kipirdar anne karnında yoksa erkk bebekmi ben 18haftlaik hamileyim doktor kız dedi 3ncu hamilelegim ama hiç hissetmiyorum
Sermin52 Asssrl çok normal canım benimde 2 gebelim 20 haftada anca ufak tefek hissettim şimdi 25 olduk ama çok hareketli değil benim kızım
Ipekkarakus0 Asssrl benim de erkek bebek 17. Haftada hissetmiştim ilk ama doktorum çok hareketli bebeğin diyordu ondan olabilir ☺️
Anne1010 Kızlar bende 12+3 üm pazartesi ulturasona girdik ve bebeğim çok hareketli doktor da söyledi ben geceleri yatarken karnımda karınca geziyomuş gibi ufak tefek hareketler hissediyorum. Ama çok zayıfım. Sizce bu normal mi?