Zasli3434 Bayanlar ilk hamileliğim 38 haftadayım bebeğim sürekli aşağı kısımda hareket etiğini hissediyorum daha önce göbeğimde hareketlerini hissederdim şimdi çok aşağıda hissediyorum sizce doğum yakın mı
Ceren_01 Zasli3434 Zaten son zamanlara gelmişsin cnm kontrole gitmedinmi bebek kanala girmiştir belki o yüzden yavaşlamıştır üstelik haftan da baya büyük olduğu için içeriye pek sıgmadıgından eskisi gibi hareket edemez yani korkulacak bişey değil bence