Mnlya Az once tuvalette peceteye cok az minicık normal kan geldı baska sılınce gelmedı cok korkuyorum o kan nasıl gelebılır ufak ama tedırgın oldum dusuk olamaz dımı???
Bbsra Mnlya gönlünü ferah tut ve hastaneye git hemen bence benim öyle başladı yerleşme kanaması denildi ama bugün tam tersi oldu. Rabbim sağlıkla kucagına almayı nasip etsin inşallah
Gulsahh Mnlya dusuk degil buyuk ihtimal dusukde okadr az gelmez ama doktora gitmende fayda var kese etrafinda falan kanama varsa progestan falan verir . Bid2 vajinadan geldigine eminmisin bagsur olabilir mi ?
Duamm Mnlya cnm korkma ònce bi sakin ol düşükte olabilir yerleşme kanamasıda tekrar gelirse doktora gt biraz bekle
Mnlya eminergunn doktora gottıl zaten sana sormucam bıtek senmı akıllısın o korkuyla napabılırım cvp yazmak zorunda degılsın !!!!!
deletedmom209 eminergunn eminergunn bilmiyorsan yazmassın olur biter hiçbirimiz 20 tane çocuk doğurmadık belli ki bilmiyo korkmuş canım biz bilemeyiz doktora gitsen iyi olur yazmak varken niye böyle pislik yapıyorsun
eminergunn Sil12 dengesizlik bunun neresinde [bilinmeyen] arkadaşım doktorunu asada o bile telefondan yorum yapmaz buradan kim ne desin Allah aşkına ya azsa şöyle çoksa böyle nerden biliyorsunuz saglık bu oyun değil
Nishaa Mnlya bendede öyle olmusdu canim ilk 3 ay adet görecegim günlerin 1 ci gününde öyle oldu cok az peceteye kan degiyodu korkma bazi hamile kadinlarin vucudu Hemen alisamiyor 3 ay dan sonra durdu ve durumumuz gayet iyi Sen ama yine doktora git kanaman cok olmadigi sürece stresse girme ama doktora gitmeyi de yinede Ihmal etme💓
Cans50 Canım vajinanda bir kanama olabilir benim de kaşıntım vardı biraz sertçe kaşıdım vajinamı ve kan gördüm ama rahiöden gelmiyordu dış kısmındaki kanamaydı.Anlatabildim mi bilmiyorum ama öyle birşey de olabilir minicik bir kansa.