Yanne ben hamile olduğumdan beri yemedim zaten normalde de yemem ama şunu hep duyuyorum o tür yiyecekler hamile iken yemek sağlıklı değil diyorlar doktorlarda önermiyor sen yinede yememeye çalış baska bişeyle bastır o isteği yada yağda kizart öyle ye belki daha az zararlı olur