Nazlic3n Kızlar şuan 34 haftalığız doğuma az kaldı çanta hazırlayacağım korse yanıma almalı mıyım sizce ne zaman kullanılır korse hangi siteden aldınız bilgi verin lütfennnn 🤰🤰🤰
Sdkl Nazlic3n bende aldım ama 39 haftalığım şuan kullanmadım daha hastaneye götürme izin vermezler kullanmana ben normal olursa eve gelince kullanıcam sezeryan olursa zaten imkansız malum dikişler 🤷♀️
Selincel Nazlic3n korse ne için canım göbek toparlama icinmi yoksa bizim cabuk toplanmamizi sağlıyor bende sezaryen olucam