Vahide13 Merhabalar 26 haftalık gebeyim karnim çok kaşınıyor catlamaya basladı. Çatlak için önerebilceginz krem markası varmı? Yağ da olabilir.. bebek yağı iyi geliyor diye duydum ama ne kadar doğru bilmem. Yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkürlerler.
ikizleribeklerken Vahide13 hayatım da gördüğüm en iyi nemlendirici etkisi yapan ve etkisi uzun süren tek yağ susam yağı göbeğinizle birlikte göğüslerinize ve göğüs uçlarınıza da kullanın keşke çatlama başlamadan önce yağ ve kremleri kullanmaya başlasaydınız ama susam yağını ısrarla tavsiye ederim
Elif2610 Vahide13 ben arifoğlunun doğum öncesi bakım yağını ve Hindistan cevizi yağını kullandım en başta. Daha sonrada Himalaya marka bebek yağına devam ettim. Bunun dışında çok bol su içtim. Bunlar iyi geldi hiç çatlağım olmadı. Dilerim sizede faydası olur😌
poyrazinannesi1 Badem yağı hem kaşıntıyı engelliyormuş hem çatlağı, fiyatı da çok uygun. Krem olarak mustela, sebamed, lierac önerebilirim.
Aslylmz Canım biraz geç kalmışsın malesef bide çatlaman basladıysa önünü alman zor. Ben 3 aylıktan beri kullanıyordum 30. Haftada çatlaklar basladı genetik birazda tabi herseyi kullansanda olabiliyor. Seninde zaten olmus çatlak olması büyük ihtimal önlenemez ama kaşıntın için ve rahatlatması için bebek yağı kullanabilirsin içinede doğal yaglardan ekleyebilirsin. Kantaron yagı iyileşmeyede iyi geliyor tazeyken ondanda kullanabilirsin