Hanımlar merhaba 14. Haftalığım bugün çok stres sıkıntı içerisine girdim. Ve bi yarım saattir falanda sol tarafıma sancı vuruyor. Bir iki saat hafif hafifti şimdi biraz ağırlaştı batma gibi oluyor. Normal mi sizce bu sancım. Ağlatacak kadar yok oflatacak kadar bir sancı 😥