O kadar rahat geçen hamisligin sanırım son buldu 🤦🏼♀️ 2 gündür totalde 2 saat anca uyumuşumdur . Erken doğum riskim var Dr um aşağı baskı olursa gel demişti ama anlayamıyorum bugün aşırı idrara ckma isteği ( gittiğimde de yapmiyorum aslında) ve aşağı doğru baskı başladı. Yalancı sanci da olabilir diye düşünüyorum ama yine korkuyorum daha çok kucuguz 33+2 🥺 doğum basladigini nasıl anlarım ki 😔