Ozlemmm59 inan hepimiz öyleyiz:) burdada birbirimizi yatıştırmak zorundayız😊😊 Birbirimize iyi gelmeliyz.♥️ Bu tarama testini yaptırmayı bile önermiyorlar. Biz yine de içimiz rahat olsun diye yaptırıyoruz. Bi sıkıntı olsa zaten doktorun mutlaka uyarırdı. Ama bence bi sonrakı gittğinde tekrar sor içindekileri aklında kalmasın.:)