Kızlar 27. Haftadayım peceteyi dolduracak kadar açık kırmızı kanamam oldu. Acile gittim nst normal idrar yolu enfeksiyonum vardı tedavi görmüştüm tekrar o olabilir dediler yolladılar. Devam ederse daha büyük bi hastaneye gidin burası yeterli olmaz dediler ama Benm genelde kahverengi leke şeklinde oluyordu enfeksiyondan olunca. Sizce kırmızı kanama yapar mı içim rahat değil sizin oldu mu