AysimaRavza Kizlar 1 saattir belimin sag kismi cok agriyo ziplatiyo beni resmen agridan dogum belirtisi falan olabilirmi 28 haftayim ilk gebeligim ve erken riskim var korkuyorum :(
Betus93 AysimaRavza bobrege baktir. Bendede aynisi basladi 28 haftalikken az kalsin yanlis teshisten bebegimi alacaklardi😢
Brcntyfr AysimaRavza benimde oldu sag tarafimda kum dusurmusum 31 haftalikken aynen bi baktir git doktora
Gezginmuallime AysimaRavza ben de oldu hatta dün akşam doktora gidicektim erken Doğum riskim var Zaten yatıyorum kalkmak yasak 28 deyim ben de .Bilemedim korkuyorum çok ben de
AysimaRavza Benim zaten bobregimde tas var biliyorum ama normal zamanda agrimiyodu simdi niye boyle oldu bayram gunu canim cok yaniyo :(
Betus93 AysimaRavza bes gun once tas yuzunden ameliyat oldum☹️ Bende tas mi vardi bilmiyodum bile. Bi anda mahvetti beni ki devam da ediyor
Brcntyfr AysimaRavza bobrege baski yaptigindan dolayi olabilir tibbi bilgimiz olmadigindan bunu anca muayene olarak anlarlar canim sen bence bobrek icin bi git bakilsin.