Ayyybuuukeeecilll Kizlar yarın 38+3 oluyorum . Dün gece bacak ağrısı sebebiyle gittim . Yatış verdiler . Yarın doğumum var 🙂 normalde 10 Şubat’taydi. Bir hafta erkene aldılar. Dua edermisinizzz
Elfgrcn Ayyybuuukeeecilll aaa bacak ağrısı doğum belirtisi miymiş??? Benimde ağrıyo bi kaç gündür bacaklarımı üst tarafı yani kasıktan dize kadar olan yerler. 39+5 teyim ama onun dışında bişeyim yok. Sizin var mıydı başka belirtiniz
Melek141120 Allah yardımcınız olsun canım herşey çok güzel geçsin inşallah. Bebeğine sağlıkla kavuş, 😍 anın tadını çıkar bebişin çıkınca onu öp kokla konuş çok güzel bir duygu o ilk kucağa almak. ❤️❤️🌸
Nuur415 Sancı mı çıktı nst de yoksa Farklı bir sebep mi var ? Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin bu arada canım bizimde 11 Şubat günümüz nasipse 🙏
Ayyybuuukeeecilll Nuur415 ağrı çıktı . Bacak ağrısı doğum belirtisiymis zaten . Allah’ım sizide kurtarır inşallah 🤍
Ayyybuuukeeecilll 2214 2214 doktor ihmali oldu. Kalp hastasıymis. Anne karnındayken söylenmedi. Tedavi için çok geç kaldık. Ama smdi yine hamileyim. Insallah ayni acıyı bir daha yasamam.