Firdevs33 Arkadaşlar 15 ocakta kimyasal gebeliğim sonlandı adetim 5 gün sürdü ve bugün (2şubat) 3 damla kadar pembe akıntım oldu yerleşme kanaması olabilir mi? Yaşayan var mı aramızda ? Adetime 7 gün var daha. Erken test negatif çıktı.
Kahveli Firdevs33 reglinin 11.gunu oldu 2 3 damla kirmizi kan geldi bende yerlesme falan diye düşündüm ama yok. Kaliteli yumurtlama belirtisiymis hamile kaldım mı bilmiyorum bir kac gun sonra öğrenecem inşallah neticeyi
Papiiii Firdevs33 bu arafa adete 7 gun kala test yapman yanlis erken gebelikte olsa yanlsi gostere bilir canim erken gebelik tedyi adetden 2 ş3 gun once yapilmasi iyidir.Zsten senin yumurtalam donemin su an yeni bitiyo tesyinin pozitiv cikmasi normal
Merve_0438 Firdevs33 hamile değilsin birde kimyasal gebelikten hemen sonraki ay vücudun dinlensin pis kanı atsin sonraki aylar deyeyin
Firdevs33 Adet günüm geçmesine rağmen adet olmadım ve beta hcg değerim istenilen kadar yükselmedi. Fakat gebelik testi pozitifti. Kese de oluşmadı 10. Gün adet oldum. Bu kimyasal gebelik oluyor
Papiiii Firdevs33 hamile degilsin demek aynisini bende yasadimm kimyasal degilll sadece adete yakin bir donemde bazende yunurtlama doneminde hcg yukseliyo testler pozitiv gostere biliyo yanlis gostermis.Bu yuzden hep adetin gecikmesini bekleyip test yapon diyolar.Adetden once test ve ya silik cizgi her zaman dogru olmuyo
Firdevs33 Merve_0438 kimyasal gebelik sonrası adet oldum adet bittikten 15 gün sonra lekelenmem oldu tekrar kimyasal olmasından korkuyorum.