İkinci gebeliğim. Testte ve kanda çıktı doktora gittim çok küçük ultrasanda gözükmez dedi 4 haftalık olunca gel dedi. Kış günü ev taşıdım sonra gidemedim. Ve düşük yaptım gittiğimde ikiz gebelik olduğunu öğrendim. 😓😓😓 Şimdi iğne ve haplarla diğer bebeğimi korumaya çalışıyorum