Canım benimde 3 gün önce testim pozitif çıktı 2 aşılı olmama rağmen ateş öksürük eklem ağrısı fena bir şekilde etkiledi beni inşallah artık iyileşme sürecine girerim banada ilk gün doktor parol serum ve vitamin takviyesi serum yaptı evde de bol bol dinlen su iç meyve ye ıhlamur içebilirsin dedi