pinkymoms bende 37+2 yim son zamanlarda iyice abartmıştım 36.haftamda ilk defa şekerim çıktı. Şeker yükleme testinde çıkmamıştı 25.haftada yaptırdığımda. Şimdi günde 1 tane çikolata yiyorum. Ya da hurmadan alıyorum tatlı ihityacını. Bakalım bikaç gün sonra muayenem var doktor tekrar bakacak tahlillerime