Mahzaa evliliğin ilk zamanları oluyor öyle şeyler çünkü yeni hayat yeni düzen herkes bi çatışma üstünlük kurma halinde dugun stresi borç varsa onun stresi derken üstüne senin hormonal durumun eklenince tartışmalar olur normal ama geçer, fakat ne olursa olsun size çok büyük yanlış yapmadığı sürece eslerinizle ayrı yatmayın ve onlara bunun olmayacagini yanlış olduğunu güzellikle anlatın onlarda eninde sonunda bu davranıştan vazgeçecektir. Bu davranış alışkanlık haline gelir yqrin öbür gün çocuk ağlıyor diyip içeri gider yatar bir de gerek yok yan yana olunca sorunlar daha kolay çözülür acizane tavsiyem budur. Bu süreçler gececek hiç dert etmeyin