Umudayolculuk Yok canım maalesef diye yazan arkadaş neye göre demiş anlamadım. Resimde çizgi çok net belli 🙄
balkaymakoglum Belinay0922 canm ilk yaptığında bu şekilde çıktıysa tebrikler hamilesin 5 10 dk içinde silik bile çıksa gebelik var deniyor
nhduman Belinay0922 aynısı bende olmuştu. 3 gün sonra yine test yaptım ve daha belirgin çıktı. Hayırlısıysa nasip olsun inşaAllah ♥️
balkaymakoglum Belinay0922 tmm canm ya kan ver yada testi yenile hemen çıktıysa vardır bende de aynisi olmuştu cunku😉🌷