Melike0146 Gizgizgiz 07htc hayirli olsun hanimmmlar darisi bnaa 🙏🏻😊 38 +1 olacagiz yarin 😊 cuma gunu , gun almaya gidecegiz cnku bebisin basi yukarida 😊
Kvser 07htc rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin canım 🤲🏻🥰 bana da dua eder misin doğuma girerken bebek istiyoruz da 🥺 9 Şubat adet tarihim
07htc Kvser Rabbımin hazinesi boldur benimde sürecim kolay geçmedi 4 tup bebek negatifi üstüne geldi mucizem ümidini kaybetme dileyen isteyen herkeze çifter çifter nasip etsin inşallah rabbim 🤲 hayırlısını versin inşallah 😊
Kvser 07htc aminnnnn cok teşekkür ederim canım 🤲🏻 Rabbim bahtını kaderini güzel eylesin inşallah 🤲🏻🥰 sağlıkla gelsin gözünüzün nuru
Esraengin06 9 Şubat’ta benimde bebeğim geliyor sabah saat 9 da inşallah hayırlısı ile alalım kucağımıza 🤲🤲
07htc Esraengin06 ay ne güzel bizim de saat 13.00 da 🤗 rabbim hayirla elimize almayida nasip etsin inşallah 💙🤲
Aselbuglem Prensesannesi50 nev şehirde hangi hastane ve doktoru tercih ediyorsunuz kontrol için acaba
Prensesannesi50 Aselbuglem ben Nevşehir’de Cem ışıktaşa gidiyordum şuan Kayseri eğitim ve araştırma hastanesine gidiyorum
Muhammed_63 07htc bizde 9 Şubat da şu an bekliyoruz çok az kaldı çok heyecanlıyım ve korkuyorum Allah’sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😍