Kızlar 15 haftalık hamileyim ama iş yeri her türlü benim istifa etmem için Mobing uyguluyor ben doğuma kadar ücretli iznimin verildiği rapora kadar ofise gitmek istemiyorum çok kötüyüm çok mutsuzum bebeğime üzüntüde zarar vereceğim diye korkuyorum . Doktor bana süresi uzun rapor verebilir mi